dimecres, 5 de novembre del 2008

remember remember the fifth of november

10 comentaris:

Miquel Duran-Frigola ha dit...

veurem què tal va el canvi.

v de vendetta, estranya pel·lícula. admeto que la vaig gaudir més que el còmic (ai, dir això no queda bé, no?)

Asimetrich ha dit...

Ei kennen. De fet aquest post fa molt de temps que el tenia programat i ni m'enrecordava. No te a veure amb les eleccions americanes sinó amb la celebració anglesa de l'intent d'atemptat contra el parlament. Avui està tot ple de castells de focs etc. I és en el que s'nspira la pel·lícula (o el còmic). Però també s'hi reflexa la voluntat de canvi. Quina coincidència no?.

A mi la pel·lícula em va agradar molt, però el còmic no l'he llegit.

Ferran Porta ha dit...

Sort dels vostres comentaris, perquè no he vist aquesta pel·li i no entenia res :-) Pel títol, he pensat que tu també feies referència a les eleccions d'ahir...
Incultura cinematogràfica la meva!

Miquel Duran-Frigola ha dit...

ah, estava confòs perquè no sabia què hi pintava londres en tot aixòXD

que la vida et somrigui.

i no treballis gaire.

Asimetrich ha dit...

ferran, doncs ja ho saps, jejeje. Ha estat coincidència. I, per cert, és una peli molt recomanable, tot i que no agrada a tothom.

kennen, precisament estic currant com una mula, d'aquí que el temps que dedicava al blog l'hagi d'emprar en altres coses. Però tornaré aviat.

P ha dit...

Ei! vaig veure la peli la setmana passada i em va agradar força. La veritat ja és casualitat que hagi coincidit el post amb l'endemà de les eleccions jeje! Tot i que per alguns la victòria d'Obama ha estat com fer esclatar el parlament i per altres, com a la peli, ha sigut una mica d'aire després dels 8 anys d'en J.B. :D

Goblin77 ha dit...

A mi la peli em va encantar! Tot i això crec que em la peli la voluntat de canvi i lo que suposa el canvi és molt més poderos que no pas un canvi en el govern de USA. A la peli és en plan fem-ho esclatar tot i partim de nou.A US no sé si serà només un canvi de cromo, no sé quin marge de maniobra tindrà aquest bon senyor amb tantes bones intencions. Que tingui sort!

Asimetrich ha dit...

pere, doncs si noi. Com a la peli es conmemora cada any el 5 de novembre, vaig pensar a fer-li aquest "homenatge" posant el video. Aixo ho vaig fer fa temps, potser 2 o 3 mesos, i vaig programar la seva publicacio pel dia 5 de novembre, evidentment. I patapam! coincidencia... te collons l'asuntu :-)

albertinho. Si, hi ha moltes expectatives posades en Obama i es probable que decepcioni. Pero, com deia aquell, tothom decepciona en algun moment de la vida, l'unic que importa es on, quan i sobretot com.

zel ha dit...

Eo, vinc a fer-te una abraçada...en un post en blanc, no veig res, però tan li fa, sé que tornaré i el veuré! Petons!

Asimetrich ha dit...

Ooooh, moltes gràcies per l'abraçada!. Aquí estaré quan tornis