dimarts, 22 de setembre del 2009

fins ara Catosfèrics!

Nens i nenes, petits i grans, senyores i senyors, faig una petita pausa al blog. En aquests dies incerts encamino els meus passos cap a un nou projecte més gran, més interessant, més ambiciós, més de tot. Es tracta d'un gir de 360 graus. Sí sí, de 360, has llegit bé, perquè torno al camp al que vaig començar. Fins i tot torno al mateix lloc on em vaig doctorar, tot i que només de forma provisional, doncs és tan novedós aquest nou repte que ni tan sols s'ha acabat de fer l'edifici i els laboratoris (diga-li novedós, diga-li lentorroooos).

El que no sé és si podré continuar amb nòmades però faré tot el possible, doncs encara em queda molt per aprendre i explicar, tant com curiositat porto a dins. No obstant, aquest nou projecte serà exigent, demanarà més temps i molt esforç. Podria això acabar amb la meva vida virtual de blogger? Pos ves a saber... Tornar tornaré, ja sigui per acomiadar-me o per continuar
aprenent sobre el món que ens envolta fins i tot amb més força. Perquè de força en tinc més que mai!. Aquest és un d'aquells trens que passa un cop a la vida, així que m'hi haig de llençar malgrat que pugui donar amb el cul a les vies.



Goodbye Liverpool!




















(Oi que sembla que m'hagi enganxat els nacasones amb la tapa del vàter? hihihi)


Ens veiem en uns dies, Catosfèrics/es.

21 comentaris:

noemi ha dit...

Molta sort en aquesta nova etapa, que tots aquells que vivim aprop teu esperem amb molta ànsia, i desitjem que et vagi mooolt bé!! calia el careto??? nervis? ilusionat?
Crec que parlo per tots, t'engresco a que continuis aquest blog que ens encanta seguir i ens fas sentir una mica més aprop de les meravelles del món i sobretot de les curiositats que ens envolta, no ens deixis d'il·luminar!!!!

maria ha dit...

Et desitjo molta sort.
La veritat és que t'enyoraré.
Però ho important ara és el teu futur.
Cuida't molt i a reveure!

P ha dit...

Que et vagi molt be payo! Aquest podrem coincidir quan vagi cap a Tarragona! jeje Res, molt d'èxit en el nou projecte, que vagi molt bé!!

MARTELL DE REUS ha dit...

Molta sort, i enhorabona per la feina feta al teu blog!

Alasanid ha dit...

Que vagi molt i molt bé. Això que dius és una molt bona notícia.

Amb aquesta notícia deixaràs de ser nòmada? O la condició de científic ja et fa nòmada automàticament??

Goblin77 ha dit...

No no no ...una cosa no treu l'altre!! Ara no pots deixar de fer posts, que farem d'aquella estona del matí o despres de dinar en que dius vaig a veure que diu el nomade!

Per cert, jo un dia el vaig veure al nomade i que no us embauquin, ell es el cantant del video, el de la foto es un simple pasarell que deu haver enganxat pel carrer!

Molta sort pel Mediterrani! Dona records a la mar salada!

McAbeu ha dit...

També et desitjo molta sort i que et vagi molt bé aquesta nova etapa que emprens.
Certament hi ha moments a la vida que un s'ha de llençar per agafar el tren que no espera, aprofita-ho!!

cocoon ha dit...

Molta sort en aquest nou projecte que començes en una terra que no és gens nòmada per tu!Carpe Diem i sort!:)

aigua ha dit...

Que tinguis molta sort! Segur que anirà tot molt bé, i si no va tant bé, a per un altre! :)

kika ha dit...

que et vagi molt be! segur que t'hi anirà. i torna quan puguis, aqui estarem esperant :-)

Assumpta ha dit...

Queeeeee? Ara que m'havia acostumat a entrar al teu blog ara et passa pel cap tancar-lo? No, no...

Tu dedica't a aquest nou projecte i, ni que sigui a un ritme més lent, segueix passant per aquí, home!!... En MacGyver ho faria! :-))

Sort!! :-))

Ferran Porta ha dit...

Ai, Asimetrich, no m'ho facis això!! Puc ser egoista? No te'n vagis!! T'ho dic de debò, que el teu blog per mi és un referent. Perque ens expliques coses que per mi són ciència ficció, i aprenc molt; i les expliques de forma amena... No ens deixis!!

(Ets a Facebook? Si vols, agrega'm: ferranpo@gmail.com)

Ara deixo de ser egoista: que et vagi molt bé, aquesta nova etapa que pinta tan interessant. Tan de bò tornis -més aviat que tard- per explicar-nos que t'està anant de conya. Molta sort!

Eduard Muntaner Perich ha dit...

Iep enhorabona pel nou projecte-etapa, sembla molt interessant! I això que quasi no n'has explicat res :)

Agafa't un temps de re-adaptació, però torna aviat, que ara ja estem enganxats al Nòmades!

IiX ha dit...

Ei, enyorarem els teus posts! Espero que ben aviat et tinguem per la xarxa altra vegada, jo almenys ho exigiré en tant que futur companys de feina teu! ;-p
Una abraçada, i sigues molt i molt benvingut!

Roger ha dit...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

No ens deixis penjats!

kika ha dit...

Ferran, m'encanta el teu comentari. :-DDD

Ferran Porta ha dit...

Hehe... Kika, Kika...! :-)

malayalam ha dit...

Llegir els teus posts ha sigut genial.
Molta sort company!

Teresa Bosch ha dit...

Molta sort en aquesta nova etapa! I, sobretot, no descartis tornar al món catosfèric més endavant.

Els del PiT ha dit...

Oooh que n'ets de malandando tu, eh? Hi hi hi...
:D


Òndia quina excusa més bona per fotre el camp, me l'apunto...
:-)

Asimetrich ha dit...

Moltes gràcies a tots! amb visitants així val la pena de veritat continuar amb això.


Noemí, moltes gràcies, a veure si el blog tira endavant.

maria, no m'enyoraràs tant que ja torno a estar per aquí :-)

Pere, per aquí estaré, ja faràs una visita

Martell de Reus, moltes gràcies!

Alasanid, per ara m'agradaria tancar-me a casa i no moure'm més. Però qui sap! El futur és incert.

Goblin, el vídeo és del concert d'acomiat que vaig fer a Liverpool :-P

McAbeu, i tant, a per totes.

Cocoon, doncs no jejeje.

aigua, per suposat, cal mirar sempre endavant.

kika, ja torno ja tornoooo ;-)

Assumpta, l'argument del macgyver és incontestable! :-)

Ferran, no en tinc de feixbuc... encara. Merci pels ànims

Edu, ja explicaré (si s'escau) jejeje

Ig, gràcies! ja ho estat benvingut, i tant! :-))

Roger, SIIIIIIIIIIIIIII jajaja

malayalam, moltes gràcies, els comentaris són el genial per mi! ;-)

Teresa, no ho descarto pas no jejeje

Els del PiT, oi que sí? Ara quan l'utilitzis et demanaré Royalties :-)